Najczęściej zadawane pytania

Finansowanie, sprawy formalne...

Tak, możesz skorzystać z tej formy finansowania. Jestem zweryfikowanym dostawcą wielu polskich firm leasingowych, w tym Millennium Leasing (atrakcyjne warunki, leasing bez wkładu własnego, przyspieszona procedura, itd.). Nie narzucam żadnej oferty i bez problemu możesz skorzystać z oferty własnego banku. doradcy leasingowego itp.

Nie. Nie uzależniam ceny od tego jaką formę finansowania wybierzesz.

Przyjmuję płatności w formie gotówki lub przelewu. Możesz skorzystać również z różnych form finansowania (kredyt, leasing, itp.)

Każde auto ma aktywną polisę OC w firmie Uniqa (całoroczną). W momencie zakupu otrzymasz ode mnie certyfikat polisy. Umowę możesz kontynuować lub wypowiedzieć. Możesz również skorzystać z oferty firmy Uniqa w zakresie pakietu OC/AC z odpowiednią zniżką (kod otrzymasz przy zakupie samochodu).

 

Uwaga! Otrzymasz polisę OC, która jest aktywna, ale to Ty odpowiadasz za płatność od momentu zakupu (ok. 2-3 zł/doba). Pamiętaj o tym, że w przypadku ubezpieczenia auta w innej firmie musisz WYPOWIEDZIEĆ polisę w firmie Uniqa.

W zależności od konkretnego egzemplarza gwarancja producenta może być nadal aktywna lub nie. Wybrane samochody posiadają również aktywne pakiety serwisowe. Informacje na ten temat zawsze umieszczam w opisie.

 

Jeśli bardzo zależy Ci na osobnej gwarancji to mam możliwość wystawienia gwarancji firmy GetHelp na 12 miesięcy w różnych pakietach – o szczegóły proszę pytać telefonicznie.

Właścicielem wszystkich aut w ofercie jest moja firma. Nie przyjmuje aut w komis i nie umieszczam tutaj ogłoszeń grzecznościowych (od znajomych, rodziny, itp.). Dzięki temu możesz mieć pewność, że niezależnie od tego które auto wybierzesz to będzie to zawsze samochód najwyższej jakości, dokładnie sprawdzony i spełniający moje wymagania.

Oferuję wyłącznie samochody zakupione w polskiej sieci dealerskiej, nie starsze niż 5-6 lat i z przebiegiem poniżej 150 tys. km. Są to samochody kupowane zarówno od osób prywatnych jak i firm (firm z branży CFM, firmy leasingowe, banki, itp.). Większość samochodów w ofercie to auta poleasingowe i po wynajmie długoterminowym (jedna firma, jeden użytkownik).

Nie kupuje samochodów po taxi, używanych w ramach ubera, bolta, z wypożyczalni krótkoterminowych, carsharingowych, itp. – ogólnie z firm w których samochody są intensywnie użytkowane przez różne osoby.

Przygotowanie, weryfikacja, detailing...

Podstawowy detailing obejmuje mycie detailingowe, odkurzanie wnętrza oraz pokrycie lakieru tzw. quick detailerem (delikatne nabłyszczanie).


Mycie detailinowe polega na dokładnym oczyszczeniu nadwozia, kół oraz wnęk ze śladów drogowych, atmosferycznych, itp. Są to zabrudzenia, których nie można usunąć podczas standardowego mycia na myjni.

Etapy mycia detailingowego:

  • wstępne mycie aktywna pianą
  • dekontaminacja lakieru – usuwanie zanieczyszczeń ze smoły, farby drogowej, żywicy itp.
  • deironizacja – usuwanie z powierzchni lakieru i felg zanieczyszczeń metalicznych oraz śladów po pyle z klocków hamulcowych.
  • usuwanie śladów po owadach (głównie na zderzaku przednim, pokrywie silnika, lusterkach i szybie czołowej)
  • glinkowanie – usuwanie osadów atmosferycznych i mikrozanieczyszczeń

Po myciu detailingowym lakier jest pokrywany quick deteilerem lub woskiem syntetycznym.


Podstawowy detailing obejmuje również odkurzanie wnętrza + usunięcie kurzu i innych zabrudzeń z elementów plastikowych.


W zależności od stanu konkretnego egzemplarza podstawowy detailing zajmuje od 2 do 6 godzin.


W przypadku większości sprzedawców odkurzanie i mycie detailingowe to jedyne zabiegi w ramach przygotowania wizualnego samochodu. W mojej firmie jest to dopiero pierwszy etap. Od tego momentu auto czeka w kolejce na kompleksowy detailing – z reguły do dwóch, trzech tygodni. W tym czasie jest możliwość rezerwacji i odbioru gotowego samochodu lub zakupu w niższej cenie z pominięciem przewidzianych prac  – o szczegóły proszę  pytać telefonicznie.

Kompleksowy detailing to szereg zabiegów, które mają na celu usunięcie śladów eksploatacyjnych i doprowadzenie stanu wizualnego samochodu do stanu maksymalnie zbliżonego do salonowego.


Po podstawowym detailingu kolejnymi krokami są:

  • usuwanie wszystkich, nawet najmniejszych wgnieceń metodą PDR (bez lakierowania)
  • uzupełnienie ubytków lakieru (obicia od kamieni na masce, zderzaku przednim, rantach drzwi). Lakier dobierany jest według kodu producenta.
  • demontaż i dokładne oczyszczenie felg aluminiowych
  • wieloetapowe polerowanie lakieru + usuwanie tzw. hologramów maszyną DA + woskowanie (wosk o trwałości do 12 miesięcy)
  • usuwanie zabrudzeń z tapicerki materiałowej (czyszczenie metodą ekstrakcyjną) lub skórzanej (czyszczenie skóry + zabezpieczenie)
  • usuwanie zabrudzeń z elementów plastikowych + nałożenie dressingu
  • mechaniczne czyszczenie szyb + nałożenie powłoki hydrofobowej
Pełny detailing zajmuje z reguły od 2 do 10 dni roboczych – wszystko zależy od ilości śladów eksploatacyjnych, rodzaju i koloru lakieru, rodzaju tapicerki, itp.

Za dodatkową opłatą istnieje możliwość pokrycia lakieru powłoką ceramiczną – koszt i rodzaj powłoki jest do ustalenia.

Z uwagi na to, że większość aut, które mam w ofercie ma przebieg znacznie poniżej średniej dla danej klasy to najczęściej ich stan techniczny jest bardzo dobry – jeżeli zostaną wykryte jakieś usterki to najczęściej są to zużyte podstawowe elementy eksploatacyjne. Dodatkowo kupuję wyłącznie egzemplarze z pewną i udokumentowaną historią serwisową, bardzo często świeżo po przeglądzie okresowym.

 

Ocenę stanu technicznego opieram przede wszystkim na mojej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu w zakresie mechaniki samochodowej. Każdym samochodem staram się przejechać kilkadziesiąt kilometrów w celu oceny stanu zawieszenia, sprawności układu hamulcowego, silnika, skrzyni biegów, opon, itp. Samochód jest kilkukrotnie sprawdzany profesjonalnym komputerem diagnostycznym w celu wykrycia usterek i błędów zapisanych w systemach elektronicznych. Każde auto jest oglądane na podnośniku pod kątem wycieków, uszkodzeń elementów gumowych, itp.

 

Jeżeli mam jakiekolwiek wątpliwości to auto jest oddawane do mechanika na dokładne i niezależne sprawdzenie a raport z tego sprawdzenie jest załączany do dokumentacji samochodu. W razie potrzebny samochód przechodzi również ścieżkę diagnostyczną na Stacji Kontroli Pojazdów, np. w celu sprawdzenia geometrii zawieszenia.

 

Jeżeli w samochodzie zostaną wykryte jakiekolwiek usterki to są one naprawiane, ewentualnie zostaniesz o nich poinformowany jeszcze przed oględzinami.

 

Na życzenie mogę zlecić weryfikację wybranego auta w A.S.O. lub w innym wybranym przez Ciebie serwisie (w promieniu 100 km). W przypadku niezgodności stanu pojazdu z moim opisem koszt takiej weryfikacji zostanie pokryty przeze mnie.

Propozycja pytania

Poniżej znajduje się formularz, dzięki któremu możesz zaproponować dodatkowe pytania w tej sekcji. Wypełnij i prześlij go do mnie. Odpowiedź pojawi się w powyższym dziale w ciągu kilku dni.

    Sprzedaję wyłącznie starannie wyselekcjonowane samochody używane: w pełni sprawne technicznie i zadbane wizualnie, bezwypadkowe, z polskiej sieci dealerskiej, z udokumentowaną historią serwisową.

    96-330 Puszcza Mariańska

    woj. mazowieckie

    • 10 km od autostrady A2
    • 10 km od drogi ekspresowej S8
    • najbliższy dworzec PKP – Żyrardów
    Copyright © 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Wszelkie treści zamieszczone na niniejszej stronie internetowej, w tym w szczególności teksty oraz zdjęcia, podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U.2018, poz. 1191, ze zm.). Bez zgody autora – Rafała Golińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Selcar Rafał Goliński (ZadbaneAuta.pl) – zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Naruszenie powyższych postanowień może skutkować odpowiedzialnością odszkodowawczą, jak również karną.